Uppstart

Hej allesammans, eran vän Camilla här. I somras lovade jag dessa tre supergoa tjejer två saker på fyllan. Det ena var att fixa en blogg med bloggdesign och allt, det andra var att stå där med rumsnyckeln till deras framtida lägenhet redo på flygplatsen. Då jag misslyckades med del två (hehe) så kände jag mig ganska så tvungen att uppfylla del ett. Dessutom ser jag gärna att de bloggar så man kan följa vad de har för sig :). Jag hoppas på mycket uppdatering. Om inte så kommer jag gå in här på deras blogg och lägga in bilder på dem från utgångarna i Sydney, mohaha.

Sydney är verkligen en underbar stad. Alla ni som funderar eller vill åka hit, tveka inte - bara kom! Jag har redan varit här i två månader och tycker det är toppen!

Men nu var det inte mig det skulle handla om utan Sigge, Fridolf och Hannibal! Deras galna liv här i Sydney. Så cheers och G'day mate - nu kör vi!

De trötta och efterlängtade resenärerna anländer på flygplatsen

Vid Harbour Bridge

Vi glassade i solen :D

Sigge, Frida och jag


Hela svenska gänget! :D Frida, Signe, Hanna, Camilla och Gabbi


/Camilla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och välkommen!


Denna bloggen drivs av oss, Signe, Frida och Hanna. Tre tjejer från Sveriges västra kust som nu gett sig av för att utforska landet down under. På denna blogg kan ni följa oss och våra äventyr. Med varsin ryggsäck bar vi oss av mot Sydney, utan boende och utan jobb. Men allting löser sig, livet är ett äventyr!

Life is a journey, not a destination!


RSS 2.0