wtf

Hejhej!!

Nu har vi flyttat in i våran lägenhet, eller vårat rum kanske man borde säga. Helt grymt, vi har egen toalett också!. Haha, man uppskattar ALLT efter fyra veckor på hostel. Efter natten mellan fredag och lördag var våran adapter stulen, mina skor låg i soptunnan, Fridas handduk låg längst in under en säng där ingen städat på år och ja, det känns rätt bra att ta en paus från hostellivet faktiskt.

Igår kväll var Hanna och jobbade på Bungalow 8 och jag och Frida samt min coworker var på minipubcrawl.

I fredags var det utgång med Moa, Erika och Petra,, och kvällen avslutades med chipspåse och bröd i hostelkorridoren. Très bien!

Jag har under vår tid här fått extreeeeemt många olika namn, och för varje dag som går bliri mer övertygad om att namnbyte är den enda utvägen alltså...  

Några av alla tolkningar på mitt namn::

Siggle

Sinje

Sigma

Siggie

Sydney

Cilla

Sadie

etc.

Hoppas att ni har det toppen och så där hemma!

Puss!

/Siggie/Sigma/Sydney whatever

Kommentarer
Postat av: Antonia

Sigge! Ni verkar ju ha det hur bra som helst, grym utsikt! Ni får stanna kvar jättelänge där så jag kan komma och hälsa på!



/Antonia



<3<3<3<3<3

2010-10-12 @ 16:42:52
URL: http://antoniia.blogg.se/
Postat av: Familjen Jönsson

Härligt Signe. Ser ut som ni har det helt okej. Här är det två grader kallt och stjärnklart. Vi har tittat på idol ikväll. Kul med tvättmaskin-vad hade ni i Floda?? Kramar Bitte och familjen

2010-10-15 @ 22:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och välkommen!


Denna bloggen drivs av oss, Signe, Frida och Hanna. Tre tjejer från Sveriges västra kust som nu gett sig av för att utforska landet down under. På denna blogg kan ni följa oss och våra äventyr. Med varsin ryggsäck bar vi oss av mot Sydney, utan boende och utan jobb. Men allting löser sig, livet är ett äventyr!

Life is a journey, not a destination!


RSS 2.0