Spelning

Ikväll ska vi på spelning nånstans i Sydney. Nice. Jag har även köpt grönsaker för första Australien. Tummen upp på det. Att jag har ätit en jävla massa annat onyttigt kan vi ju utelämna haha.

Häromdagen lovade jag en australiensare att jag skulle prova Vegemite (ett australiensiskt pålägg  som tydligen alla australiensare gillar). Såklart höll jag löftet och testade. Jag kan till min besvikelse konstatera att det är bland det äckligaste som finns.

Detta har varit en riktigt bra vecka men den resulterade  tyvärr i extrem sömnbrist och idag lyckades jag sova bort hela dagen. Menmen imorgon är jag back on track igen! Fredagen, då Hanna och Frida jobbade,
spenderades goonande med Petra och Erika på deras dåvarande hostel. Deras hostelkompisar skulle på strippklubb i Kings Cross, och vi tänkte varför inte? Intressant.. Vi var inte där så länge haha.

/Ee


Kommentarer
Postat av: Anonym

hittade eran blogg bara av en slump så där och blev fast här. kul att läsa =) detta inlägget var dock kul då de fick mig att tänka på då jag skulle åka hem från Sydney och min oz kompis sa att jag bara var tvungen att testa Vegemite innan. så i all hast slängde jag på lite på mackan... Ooooh fy fan... fatta inte att man kan äta den skiten. usch fy och bläää!!!!

2010-11-17 @ 17:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och välkommen!


Denna bloggen drivs av oss, Signe, Frida och Hanna. Tre tjejer från Sveriges västra kust som nu gett sig av för att utforska landet down under. På denna blogg kan ni följa oss och våra äventyr. Med varsin ryggsäck bar vi oss av mot Sydney, utan boende och utan jobb. Men allting löser sig, livet är ett äventyr!

Life is a journey, not a destination!


RSS 2.0