Rattelse

Jag vill klargora att meningen " vi har fatt en snygg italienare i varat rum " var Fridas. I fortsattningen ska jag overvaka postningen av inlaggen personligen. Italienaren har for ovrit dragit vidare till nan annanstans nu. Synd dar Frida.

Idag ska vi traffa Tim och Moa och forhoppningsvis sova en del med. Jag ar helt slutkord. Mitt jobb jag har haft den har veckan var inte alls bra, daliga arbetsvillkor, oklarheter angaende lon osv. Sa igar och idag var jag pa intervjuer pa Four Seasons Hotel Sydney. Jag fick jobbet och borjar dar nasta vecka. Nu aterstar bara ett obehagligt samtal som maste goras (uppsagning). Wish me luck..

Jag ar helt overtygad om att Hanna och Frida kommer att gora succe pa Bungalow 8 ikvall med. Deras forsta riktiga jobbdag dar som ni vet! Wihu!!

Dagens mat this far: agg, knackebrod.

/Ee (Sigge)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och välkommen!


Denna bloggen drivs av oss, Signe, Frida och Hanna. Tre tjejer från Sveriges västra kust som nu gett sig av för att utforska landet down under. På denna blogg kan ni följa oss och våra äventyr. Med varsin ryggsäck bar vi oss av mot Sydney, utan boende och utan jobb. Men allting löser sig, livet är ett äventyr!

Life is a journey, not a destination!


RSS 2.0