Ledig lördag = taggad utgång!


Såå. Nu är jag o Sigge strax på väg till Moas hostel för lite förfest. Ska möta upp Erika på vägen och förhoppningsvis joinar Gabbi också. Ikväll blir det utgång, något ställe på Oxford St är planen, det ska vara bra så vi är TAGGADEEEE. Stan the Man har bjudit oss till någon av hans kompisar som fyller år så kanske blir en stund där med. Gick precis ut i vardagsrummet där Stan och hans tjejkompis sitter och gissa vad?? Han gav mig klädråd. Hahaha. Känns lite som en film eller något, vet ingen hetero kille som skulle bli engagerad i vilken färg på bh:n som passar bäst undet tröjan... charmigt är det iallafall. Han och hans kompisar började för övrigt pimpla vin ca kl 12 idag, vilket resulterade i en dyng Stan på tidig eftermiddag.

I onsdags var vi som sagt på Side bar och det var GRYMT! Jag slöt upp efter jobbet och var pigg efter att Anthony, vår kollega, tvingat mig ta tequila som staffdrink. Många kära återseenden blev det, kunde dock klarat mig utan torsdagen på jobbet..

Igår Var det jobb för alla, en härligt 11 timmars dag för mig (Y) toppen. ehe.

Idag har vi varit i botaniska trädgården med Moa, har bara ätit glass och softat runt. Blev lite matlagning när vi kom tillbaka, duktigt? Ohjaa. Hanna jobbar ikväll men hoppas att hon kommer sedan!

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och välkommen!


Denna bloggen drivs av oss, Signe, Frida och Hanna. Tre tjejer från Sveriges västra kust som nu gett sig av för att utforska landet down under. På denna blogg kan ni följa oss och våra äventyr. Med varsin ryggsäck bar vi oss av mot Sydney, utan boende och utan jobb. Men allting löser sig, livet är ett äventyr!

Life is a journey, not a destination!


RSS 2.0