Ibland undrar man


Hahahaha. Måste fortsätta historien om våra husdjur. Jag (Frida) kom precis ut i köket.

Stan: Frida, you must see this!

Jag går bort till akvariet där Stan står och ser allmänt orolig/lurig ut.

Stan: (fnissandes lite nervöst): I think it (salamandern) ate the mini lobster. Or maybe the mini lobster has crawled out of the aquarium. But nooo, it couldn't, right?

Hahahaha. WTF??! Jag dog lite. Det roliga är att han köpte minihumern igår för att salamandern inte skulle behöva vara ensam, antar att salamandern inte ville ha sällskap.. Men det här känns extremt bra. Han började leta runt akvariet och flytta på saker för att se om humern hamnat där. Va faaaan. Jag vill inte ha en liten hummer krypandes här. Jaja, what to do? Var ungefär så han resonerade också och bytte snabbt samtalsämne till att han äntligen fått sin Iphone 4..

Så med andra ord, nu är vi tillbaka på 2 husdjur. Får se hur länge de lever. Fortsättning följer..

/ Frida






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och välkommen!


Denna bloggen drivs av oss, Signe, Frida och Hanna. Tre tjejer från Sveriges västra kust som nu gett sig av för att utforska landet down under. På denna blogg kan ni följa oss och våra äventyr. Med varsin ryggsäck bar vi oss av mot Sydney, utan boende och utan jobb. Men allting löser sig, livet är ett äventyr!

Life is a journey, not a destination!


RSS 2.0