Soldäcket

Igår hamnade jag, Frida och Petra på vårt soldäck i några timmar. Varför lämna byggnaden? Näe, latheten skall jag definitivt få bukt med när förkylningen är helt borta. Tror faktiskt att jag ser en ljusning nu (YAAY). Vi köpte dessutom lite nödvändigheter inför kvällens arbetspass på The Loft. Coctailbaren som hör till Bungalow har lite annan uniform - svart och lyxigt skulle man väl kunna sammanfatta det. Så inget förkläde där inte.

Arbetspasset bestod i att servera dricka på brickor i 4 timmar drygt. Det var årets största event på loftet och stället var fullsmockat! Jag kan konstatera att handlederna var rejält möra vid kvällens slut trots att jag bytte arm flera gånger om.

Signe var ute på Side Bar igår, men jag och Frida var inte sugna. och nu skypar jag med fredrik så inlägget får ett abrupt slut.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och välkommen!


Denna bloggen drivs av oss, Signe, Frida och Hanna. Tre tjejer från Sveriges västra kust som nu gett sig av för att utforska landet down under. På denna blogg kan ni följa oss och våra äventyr. Med varsin ryggsäck bar vi oss av mot Sydney, utan boende och utan jobb. Men allting löser sig, livet är ett äventyr!

Life is a journey, not a destination!


RSS 2.0