Luna Park

Hejsan hopsan, Hanna här!

Igår tänkte vi spendera vår enda gemensamt lediga kväll på nöjesparken Luna Park på andra sidan av Harbour Bridge. Vi gick dit. Det är långt. Vi var hungriga. Vad möts vi av - jo, en helt öde park. Tydligen är den stängd måndag och tisdag. Men men, vi deppade inte för det. Efter lite fotografering med Chris gick vi till en restaurang och åt oss mätta. Pastan var himmelsk!

Efter maten var ingen sugen på att upprepa promenaden hem så vi bestämde oss för att ta tåget. Chris tyckte prompt att vi skulle tjuvåka vilket jag och Frida endast motvilligt gick med på.. Vi klarade oss i alla fall, men jag tycker fortfarande inte att det är värt att nöta på nerverna. Anyhow, vi spenderade kvällen på Side Bar och en kort stund på Scruffy Murphys. Erika och Petra mötte upp oss och det blev dans dans dans :)

Idag har jag en ledig förmiddag vilket känns extremt skönt. Behövde verkligen det. Ska spendera det som återstår av min ledighet på soldäcket/simbassängen/tv-soffan. Ska se "Letters to Juliet" om inte Stan har något emot att jag lånar den.

Gillar skarpt att Isabel kommer den 4:e, och Agge den 19:e. INT-systrar på ingång! :D Can't wait!!

Ciao
/Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och välkommen!


Denna bloggen drivs av oss, Signe, Frida och Hanna. Tre tjejer från Sveriges västra kust som nu gett sig av för att utforska landet down under. På denna blogg kan ni följa oss och våra äventyr. Med varsin ryggsäck bar vi oss av mot Sydney, utan boende och utan jobb. Men allting löser sig, livet är ett äventyr!

Life is a journey, not a destination!


RSS 2.0